DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Scientific Learning

 Zcela nový styl výuky angličtiny založený na dlouholetých výzkumech předních světových neurovědců se dostává do České republiky. Od července 2012 probíhá pilotní program, v lednu 2013 se začíná „naostro“. Po celém světě se používá přes deset let.

Studenti pomocí cvičení podobných počítačové hře trénují kognitivní funkce jako je paměť, soustředění, zpracování a řazení informací. K tomu se využívá technika, která současně umožní vytvoření správné reprezentace všech 44 foném anglického jazyka v mozku. To způsobí, že studenti angličtinu lépe vnímají, snadněji jí rozumí a začínají v ní přemýšlet.  

Celý jejich postup sleduje na dálku lektor, který je má na starosti. Ten pak dává zpětnou vazbu a nabízí pomocné výukové materiály a cvičení v případě potřeby.  Ve světě tento způsob výuky používají i jazykové školy a kombinují výuku s tradičními kurzy, které jsou pak výrazně efektivnější.

V Česku teprve hledáme partnery z řad jazykových škol, kteří by tuto efektivní metodu zařadili do své nabídky jazykového vzdělávání. Tato výuka je vhodná jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé, kteří si potřebují rychle vylepšit angličtinu například před důležitým pohovorem či pracovní cestou. Využívají ji i studenti připravující se na studium v zahraničí.

Už po třech měsících studenti pocítí zlepšení. Je potřeba se studiu věnovat minimálně 30 minut pětkrát týdně. Metoda je rozšířená ve více než 40 zemích světa a zvlášť velké oblibě se těší v asijských zemích. Právě zkušenosti z těchto zemí ukazují, že po dvou až třech letech intenzivního tréninku s těmito programy se studenti dostávají na takovou úroveň angličtiny, že jsou schopni v tomto jazyce studovat i pracovat.

Program vznikl na základě vědeckého bádání týmu neurovědců. Svůj dlouholetý výzkum se rozhodli převést z laboratoře do praxe a program původně určený dětem s poruchami učení začali zkoušet. Přitom zjistili, že má mnohem širší uplatnění, než původně předpokládali. Program byl s prokazatelnými výsledky testován u dětí - od těch se speciálními potřebami až po nadprůměrně nadané, u studentů, dospělých i  seniorů. U všech došlo k výraznému zlepšení kognitivních funkcí mozku. Zdokonalila se jejich schopnost učit se. Tím se nejen snadněji naučili druhý jazyk, ale mělo to pozitivní vliv na celkové akademické výsledky. K tomu, aby zájemci mohli tento styl výuky angličtiny používat, stačí mít připojení na internet a kvalitní sluchátka.

Více informací najdete zde: http://www.scilearn.cz